Garderobsrensning.

Tjenixen! Sitter här och försöker piggna till igen. Jag vaknade helt utvilad och kände att dagens springtur borde gå riktigt bra idag och det gjorde den. Orkade ta ut stegen ordentligt i stort sett hela rundan. Det var när jag började repetera pluggandet som jag började känna mig trött och på slutet fick jag kämpa för att hålla ögonen öppna! Så nu försöker jag som sagt var att vakna till igen. Vid två-tiden kommer Linnéa och förhoppningsvis Sandra hit. De ska ställa upp som moraliskt stöd när jag rensar ur min garderob. Eller ja, förhoppningsvis ser de till att jag faktiskt rensar garderoben och inte kommer undan med dåliga ursäkter för att inte behöva slänga plagg som jag trots allt inte använder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback