Manic Monday.

Hallå där! Det har inte blivit så mycket bloggande under helgen, har haft fullt upp! Jobbade både i lördags och igår, jag kan tillägga att passet igår var det värsta jag varit med om! I lördags blev det utgång tillsammans med Sandra, Linnéa, Lillebror, Henke, Daniel, Anton, A-S m.fl. och jag kan nu i efterhand konstatera att kvällen blev en av de absolut roligaste ute någonsin! Nästan lite för rolig.

Nu är det ny vecka, nya tag både på tränings- och pluggfronten! Kom precis in från en löprunda och ska hoppa in i duschen alldeles strax. Jag ska iväg och luncha med Rickard vid tolv och efter det kommer Linnéa och Sandra hit för lite tjejsnack! Vid fem tar jag bussen till Karlstad, ska vara hundvakt åt Kiro imorgon under dagen.




Kommentarer
sandra säger:

och ni skrattar åt mig när jag säger att jag har muskler? ehm...

2011-02-28 | 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback