Liten paus.

Hallå mina vänner! När jag tog jullov så tog jag lite jullov från bloggen också, jag har haft fullt upp enda sedan jag bloggade senast (vilket var ett tag sen nu och det ber jag om ursäkt för) och jag har knappt suttit framför datorn! Jag har haft en jättemysig jul tillsammans med mina nära och kära, jag har jobbat, pluggat, firat på juldagen och umgåtts med mina kära vänner! Men nu är jag tillbaka här igen och jag är laddad inför ett nytt år faktiskt! Om ett tag kommer Lillebror, Anna, Linda, Henke och Daniel hit och ska äta nyårsmiddag med mig och Rickard. Sedan smiter jag iväg hem till Anna S där vi tjejer ska göra oss i ordning inför kvällen och förfesta lite innan vi går bort till min pappas hus (där jag växte upp) där vi ska fira nyår med de från middagen samt massor av andra vänner! Från att inte alls ha varit motiverad inför nyår sitter jag nu här hemma och lyssnar på musik och känner mig allt mer taggad!




Vi har firat min käre morfar som fyllde 80 år i onsdags!

Traditionell jul-frukost hemma hos mamma och Stefan!



Resten av Julafton tillbringandes hemma hos Marcus och Emelie tillsammans med familjen Hedqvist och familjen Hermansson!














På juldagen blev det förfest hemma hos Anna som bilderna nedan är lånade ifrån och sedan utgång på Statt!




Denna bild är dock från Karin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback