Barnvakt.

Denna måndag startade bra när persiennerna drogs upp och man överraskades av ett tjockt vitt lager av snö utanför! Det gjorde min dag kan jag säga och jag hoppade i träningskläderna på direkten och gav mig ut på en powerwalk i kylan. Efter det sammanfattade jag fråga två till vår gruppinlämning av tema C och promenerade sedan bort hem till Marcus och Emelie efter lunch där jag var barnvakt åt Märtha. Det blev en mysig eftermiddag med en glad tjej som lekte för fullt och sedan somnade på min arm och sov där i drygt en timme tills Emelie och Alfred kom hem. Imorgon bestämde vi att vi på eftermiddag ska gå till närmsta pulka-backe och åka pulka med Alfred så det ska bli riktigt roligt!

Rickard är på julfest med jobbet och jag sitter här och funderar på vad jag ska äta till middag. Är ganska trött och har väl ingen större lust att laga mat men på samma gång så är jag varken sugen på att köpa mat eller gå till affären och handla något. Så det lutar ju åt första alternativet, måste dock luska ut VAD jag ska äta bara! Tänk om man var rik och kunde ha en privat kock! *Flinar*





Kommentarer
Anonym säger:

Tusen tack för hjälpen idag!!! Alfred och jag har invigt pulkan- superkul, men imorgon tar vi den större backen! Ärtan fick också åka med! Så fint det blev med granen! Kram från oss

2011-12-19 | 21:02:31
Anonym säger:

Tusen tack för hjälpen idag!!! Alfred och jag har invigt pulkan- superkul, men imorgon tar vi den större backen! Ärtan fick också åka med! Så fint det blev med granen! Kram från oss

2011-12-19 | 21:21:59
Olivia säger:

hej fin blogg, skriv gärna en kommentar på min! :D ♥

2011-12-29 | 18:23:07
Bloggadress: http://oliviaaasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback