Slut för idag.

Nu är det färdigpluggat för idag känner jag, jag är trött och kommer inte få ut något mer av att sitta framför datorn eller med näsan i böckerna. Tema A är avklarat och renskrivet och jag har även börjat med tema B. Läst igenom artiklarna som rör temat och även svarat ytligt på två av de tre frågor som temat består av. Imorgon innan jobbet ska jag svara mer ingående på dem och sedan ge mig i kast med den tredje frågan. Jag trodde att granskningsmallarna skulle bli det svåraste men där hade jag helt fel! De är ju a piece of cake jämfört med tema B som handlar om statistik fullt ut. Det är så fruktansvärt tråkigt så det är ju en pina att behöva sitta och läsa om det och försöka förstå. Men men, det är bara att fortsätta att kämpa på och hoppas att man klarar denna tråkiga kurs!


Kommentarer
Linda(fd klasskamrat) säger:

Haha Louise jag kan inte göra annat än o skratta=)..vet precis hur du känner...men tyvärr blir andra året ännu jobbigare vilket jag inte kunde förstå med tanke på hur d första var:(..bara att kämpa på o du är smart så detta fixar du=)

2011-05-05 | 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback