20100928.

Yes, tur med vädret idag också! Sitter och väntar på att Lillebror ska komma hit en sväng, han ville prata om något innan han ska på sin körlektion runt tre-tiden. Efter det tänker jag gå ut på en lång foto-promenad. Det blåser dock mycket ute men någon bra bild borde man ju kunna få till! *Ler*

Fick ett sms från Elinor förut förresten där hon frågade om jag vill ställa upp som statist i en av de filmer hon håller på och filmar nu på hennes skola. Klart man ställer upp! *Blinkblink* Kan ju dock tillägga att det gäller en scen där jag endast ska sitta och le, vilket bara är bra då jag inte har något vidare pokerface! Prat hade antagligen bara lett till att jag hade börjat asgarva! *Flinar*




Kommentarer
Anna säger:

du är SJUKT snygg i håret bruden!! :D vi måste hitta på ¨nåt nåndag förbövölen!

2010-09-30 | 18:56:20
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/
Filmmakarn säger:

SNYGGING!!



Tack för att du ville ställa upp förresten, synd att det blev en dag som du inte kunde bara :)

2010-10-05 | 09:34:56
Bloggadress: http://engkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback