Första Advent.





Då var första advent här och idag har snön vräkt ner, jag vill ha mer och mer och ännu mer! Är så fruktansvärt sugen på att åka skidor dessutom, i år eller i början av nästa år tänker jag banne mig ge mig ut i backarna någonstans för nu var det länge sedan!

Igår åkte ju jag och Rickard till Karlstad, det blev en sväng förbi Ikea där det bland annat inhandlades en matta till vardagsrummet. Efter det åkte vi hem till mamma och Stefan där vi blev bjudna på smarrig mat. Under kvällen drack vi glögg, åt paj och pepparkakor och spelade TP. Idag gick vi på skyltsöndagen i Karlstad och jag klarade av ytterligare några julklappar, det känns riktigt bra att vara ute i så pass god tid i år! Nu är det dock dags att laga middag här hemma, ikväll blir det kycklinggryta med curry och cashewnötter i med ris till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback