Don't Know Why I'm Still Afraid.

Jo tack, bättre än så här har jag verkligen mått! Sov dåligt inatt också på grund av en täppt näsa men på morgonen släppte det, tack och lov, så att jag kunde få sova lite. Vaknade vid nio då jag gick upp och försökte få i mig lite frukost, det gick väl så där dock. Jag tappar både smaksinnet och aptiten vid förkylningar så det var knappt att jag fick i mig en halv skål med flingor. Och ändå känner jag mig så där äckligt mätt. Efter det somnade jag om igen och sov fram tills för ett litet tag sen och nu ligger jag här i sängen med datorn i knät.

Är ju tyvärr inte helt frisk så denna dag kommer definitivt att spenderas i sängen tillsammans med en stor kopp te, frukt, Buffy-avsnitt, det senaste avsnittet med The Vampire Diaries samt ett berg av snytpapper.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback