Time for Bed.

Japp, ni läste rätt, det blir strax sängen för mig. Är så otroligt trött, vet inte riktigt vad det har varit med mig idag, har känt mig trött, hängig och allmänt seg med ben tunga som bly. När jag gymmade imorse med Linnéa så kändes allting helt okej, men när jag väl skulle upp och jobba så gick luften ur mig och idag när jag gick hem från jobbet så kände jag mig väldigt missnöjd med min insats, eller snarare brist på sådan. Jag kunde inte koncentrera mig och orken fanns verkligen inte där. Men jag tog mig hem, bytte om och gick iväg och körde ett spinningpass som heter duga. Och nu är jag helt slutkörd.. Börjar dessutom jobba vid sju imorgon bitti, så jag hoppas på att mer sömn ska ge mig mer energi och förhoppningsvis blir morgondagen bättre!

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback