Städning.

Idag har jag tjänat pengar genom att hjälpa pappa och Rosi att flyttstäda pappas gamla hus som han ska sälja. Det gick fortare än vad jag trodde att det skulle göra och nu är huset skinande rent. I källaren dammsög jag väl bort några kilo spindelväv samt damm, kan lova att det inte hade städats ordentligt där nere på ett x antal år!

Jag och Rickard har även storstädat bilen och gått igenom förrådet nere i källaren på jakt efter badmadrassen som ska med till Rhodos. Den låg så klart längst ner i en kartong, längst in i förrådet bakom allt bråte. Men nu är i alla fall den och resväskorna framtagna. Imorgon är det mycket som ska fixas; tvätt, städnings av lägenheten, packning m.m. m.m. m.m. Men nu är det inte långt kvar, runt 04.00 på onsdag morgon åker vi iväg mot Arlanda, längtar!

Kommentarer
Anna säger:

http://sv.barcelona-home.com/flat/id-97/name-vallespir%28%29/px-8/arrival-30122010/departure-03012011/



Det här är länken till den nya lägenheten, för åtta personer, Hoppas att du hinner se detta innan du åker imorgon:) Och ha det så bra i Rhodosstad!

2010-07-20 | 19:55:00
Bloggadress: http://adertonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback