Längtar..

Jag längtar verkligen efter att det ska bli torsdag nu! Kommer att sakna min Älskling men det ska bli så himla roligt att hälsa på hos tjejerna! Saknar dem så himla mycket, varje dag..

Något annat jag längtar efter just nu är mat! Min mage skriker bokstavligt talat efter det. Så det ska bli riktigt gott med köttfärslimpa och klyftpotatis  om en liten stund här hemma. Rickard är ute med några kompisar så jag kommer spendera min kväll i soffan och se på någon bra film. Lite godis hade inte varit fel, men jag står emot det suget idag och käkar lite kiwi istället. Ja, jag vet, det där lät för sorgligt.. Men vad tusan, jag måste faktiskt tänka på vad jag stoppar i mig nu innan USA-resan, jag menar, jag kommer åka till Ben & Jerry-glassarnas hemland! Hehe, jag kommer gå upp flera kilo bara av all glass jag kommer äta! *Flinar*
nej, nu ringde klockan här, dags för lite mat. Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback