Dagen före dagen före Dopparedagen.



Äntligen är det onsdag! Imorse avklarade jag det sista träningspasset på gymmet innan julafton och all julmat m.m .m.m som det innebär. Körde ett dubbelt pass och jag är hyffsat slutkörd nu, men jag tänker inte ligga på latsidan för det. Nej, här hemma ska det storstädas och golven ska torkas (fick aldrig tummen ur förra veckan) och efter det ska jag förbereda inför ikväll då tjejerna kommer hit och ska fira vår årliga Mini-Jul då vi byter julklappar och moffar en massa godsaker!

Kommentarer
Lina säger:

TACK! Det ska bli så himla mysigt med en liten bebis i släkten :)

God jul på dig!!

Kramar

2010-12-23 | 13:11:24
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback