Wednesday.

Var nära på att skriva Godmorgon, men det är det lite försent för nu. Så var ännu en introduktionsdag över, imorgon väntar den sista för den här kursen och jag kan med handen på hjärtat säga att det känns lite kaotiskt just nu och jag håller redan på och stressar upp mig inför nästa kurs då vi har fått ut litteraturlistan för den nu och det gäller att vara ute i god tid med böckerna. Så jag måste ta mig tid imorgon efter skolan och sätta mig ner och börja leta.

Nu tänker jag dock laga lite mat här hemma och sedan blir det nog en promenad bort till Coop, ska kolla efter en sak där. Kanske ska titta på House sen också, bad Rickard spela in det igår eftersom att jag var en vandrande zombie som somnade så fort jag la huvudet på kudden lite efter nio.


Kommentarer
lillensandren säger:

Stressa inte ihjäl dig Lousan! Andas, du är skitduktig! Jag skulle aldrig klara av att plugga nu, men kom ihåg att ta det lugnt! Jag vill inte att du kämpar ihjäl dig <3

2009-09-30 | 21:29:11
Bloggadress: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback