Oktober, 31.

Goodmorning Sunshine! Tyvärr är det inte så mycket sunshine just nu, snarare tvärtom med en hel del moln. Men jag är på bra humör så det får kompensera vädret lite! Vaknade lite innan åtta (bara för att jag kan sova längre så klart) och kände mig helt utvilad. Så jag hämtade några papper och gick igenom tänderna så nu har jag pluggat klart för dagen, gött (riktigt värmländskt uttryck)!

Idag ska jag jobba mellan 13-17 och efter det bär det av till Karlstad, Lillebror fyller ju år idag så han ska firas! Som det oktoberbarn han är så satsade han helt och hållet på att bli ett Halloween-barn, vilket han enligt mig har lyckats ganska bra med under åren. När han var liten var han ett äkta monster enligt mig som då tyckte att han var pest och pina som hela tiden följde efter mig och härmade i stort sett allting jag sa och gjorde! *Flinar*
Men nu, ett x antal år senare så har han faktiskt mognat lite, och växt en hel del, 1.90 är du nu va Niklas? Så nu är han längre än pappa vilket är ett väldigt känsligt ämne, så det pratar vi inte högt om, okej? *Ler*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback