It's Friday!

Ja, nu är det helg! Eller ja, det har det varit sen klockan elva för min del men ändå. Och den här fredagen känns ju tio gånger bättre än för en vecka sen. Ingen ångest eller panik idag inte!
Istället har jag pluggat fram till elva och sen bar det av till stan där det fixades några sista saker inför nya kursen som börjar på måndag. Sedan blev det spinning och det var riktigt skönt att få trampa av sig kan jag lova!

Nu sitter jag här och lyssnar till Rickard och Linus som håller på och fixar och har sig i vardagsrummet. Nu är det äntligen på G mina vänner och när jag kommer hem på måndag igen så kommer det antagligen vara färdigtapetserat, can't wait!
Ikväll får det nog bli en lugn hemmakväll, har ju ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries att kolla på, kan dock inte riktigt bestämma mig för om jag ska spara på det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback