The Sun is Shining

Godmorgon! Jag vaknade för över en timme sen, som vanligt, och kände mig riktigt utvilad. Ett STORT plus i kanten är ju att det är strålande väder ute! Och jag har inga måsten idag, så jag tänker äta lite frukost och sen tänker jag tillbringa min tid ute på balkongen, dags att få lite färg nu.

Kvällen igår blev rolig, jag var väl dock bara en halvtimme eller något på Varvet, kände mig så trött och hängig så jag gick hem (vilket i och för sig var bra eftersom att jag är helt utvilad nu). Men jag har fantastiska kompisar och jag hade väldigt roligt (synd bara att inte Lillensandren, Elinor, Anna och Karin var där också)!






Kommentarer
lillensandren säger:

Klänningen blev ju superbra ju :D

2009-05-30 | 12:49:18
Bloggadress: http://disktrasa.webblogg.se/
Karin säger:

Håller med Sandra, väldigt fin klänning :) Ja visst är han, min lilla prinskorv :) Du får komma och hälsa på honom i sommar! :D

2009-05-31 | 14:01:48
Bloggadress: http://vadvaravarat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback