Vårtecken

När jag gick hem från skolan alldeles nyss så kändes det som om det var lite mer vår i luften än vad det var när jag gick till skolan förut. Solen har inte tittat fram, så det var det ju inte. Nej, det var gruset som gjorde det hela lite mer vårigt, eller rättare sagt, frånvaron av gruset. Nu under eftermiddagen så har en hel del grus blivit bortsoppat upptäckte jag, och det för mig är ett av de bästa vårtecken man kan upptäcka.

Det blev en kort skoldag, som vanligt på tisdagar och nu sitter jag här hemma. Ska snart gå bort till Interflora och köpa tulpaner till Emelie som hon ska få tillsammans med sin födelsedagspresent. Ikväll tänker jag bara ta det lugnt och titta på House.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback