And It's You When I Look in The Mirror.

Jag är så glad att jag har semester nu när det är så otroligt fint väder! När jag vaknade förut så kändes det som om jag hade kunnat sova ett par timmar till, men istället för att slösa bort dagen så klev jag upp och stack ut och sprang i värmen. Haha, jag mässade för mig själv hela vägen någon i stil med "Snart hemma, snart hemma" och "kalldusch, kalldusch" och tro det eller ej, men det hjälpte faktiskt. Jag ökade takten och sprang på 25 minuter, vilket jag är imponerad över i den här värmen.

Nu ska jag snart äta lite och sen tänker jag faktiskt lägga mig ute på balkongen ett tag. Min hemska bränna som jag fick igår har lagt sig så jag tänker pröva att lägga mig därute så får jag se hur det känns. Ikväll är det semesterplanerande so gäller, kanske ett kvällsdopp och så klart Morden i Midsomer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback