Hurry Up!

Liseberg igår var så klart roligt men vi valde ju helt fel dag eftersom att alla verkade befinna sig där. Jag hann åka fyra karuseller allt som allt och tro mig när jag säger att det var människor precis överallt! Men jag var ju där med ett roligt sällskap så tiden flög förbi trots allt köande. Vi körde dessutom lite vilse några gånger innan vi kom hem men tillslut så fick man stappla i säng (läs: helt slutkörd).

Idag är det jobb som gäller för min del så jag börjar vid 11 och slutar 15. Då blir det en springtur hem som vanligt och sedan bär det av ut till Ölme.
Got to go!

Kommentarer
Saga säger:

jag vill väldigt gärna ha din mail :)

2009-07-30 | 14:02:28
Bloggadress: http://sagansaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback