090728

Att vakna med huvudvärks-känningar är aldrig trevligt mina vänner. Och huvudvärkstabletterna är slut här hemma så innan det bär av till Mormor och Morfar sen så måste jag nog förbi Apoteket en snabbis.
Men annars så känner jag mig pigg och ganska utvilad, jag kunde i alla fall inte somna om förut så nu sitter jag här och tar det lugnt, ska snart äta lite frukost.

Dagens planer är gräsklippning hos Mormor och Morfar och sedan åker vi nog ut till Ölme, de andra har nämligen tänkt åka lite Gokart senare idag. Rickard ska spela match ikväll också men efter det så vankas det nog lite pizza och film hemma hos oss och imorgon bitti bär det av till Göteborg och Liseberg.


Kommentarer
Saga säger:

LOUISE JAG VILL HA DIN MSN!!!

Jag måste prata med dig SNART!!!

2009-07-28 | 14:28:17
Bloggadress: http://sagansaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback