Happy New Year!

Godkväll! Jag är nu hemkommen efter några riktigt roliga dagar uppe hos Rickards moster med familj utanför Umeå! Det bjöds på 50-årskalas, massa god mat och på tok för mycket efterrätter, en massa snö (över knäna!), härligt sällskap, lite plugg (jag vet, men jag måste) och lite skoter-åkande.
Vi kom hem i förmiddags och sen dess har jag väl i stort sett bara packat upp och pluggat in halv tema C. Imorgon ska jag posta hemtentan, ska bli skönt att få iväg den nu kan jag lova!

Annars så sitter jag här omsvidad till nyårsklänning och känner mig riktigt fin för en gång skull! Väntar på att Linnéa ska hämta upp mig och sedan bär det av hem till henne där det blir trerätters med tjejerna och jag hoppas på en riktigt trevlig hemmakväll hos Linnéa. En årsresumé får det nog bli imorgon, hinner inte riktigt nu! *Ler*

Jag vill önska er allihop ett riktigt GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback