Today it's Thursday

Då var vi framme vid den sista april. Först vill jag ge ett STORT GRATTIS till Rickards storebror som fyller 30 år idag!
Jag vet att jag tjatar om det varje dag, men det är verkligen inte klokt vad fort tiden går just nu. Usch, jag blir nervös bara av att tänka på det!

Idag har jag bara en lektion, vilket känns bra. Börjar 09.50 och slutar 10.50. Då ska jag bara snabbt förbi Lindex och kolla en sak, sen bär det av hem till datorn och projektarbetet som jag förhoppningsvis blir klar med idag!
Ikväll ska vi fira Rickards bror och efter det ska jag kanske ut och grilla med Josefin och några till.
Det här blir nog en bra dag med andra ord!

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback