Onsdag

Hallå där! Det har inte blivit så mycket bloggande för mig idag, vilket ni alla säkert kan gissa vid det här laget beror på projektarbetet. Men jag hann mycket längre idag än vad jag trodde att jag skulle göra så imorgon så ska jag skriva resten som jag har kvar av resultat-delen (väldigt lite) och diskussionen och sammanfattningen, sen är jag äntligen klar! Fattar ni!? Jag kommer förmodligen att vara klar på fredag! *Utför segerdans*

Ikväll blir det en lugn kväll, som vanligt. Jag och världens bästa Rickard ska göra hemmagjord pizza med en massa gott på, mums! Jag har lust att se på film också, så det blir nog en myskväll ikväll.
Just nu som jag sitter och skriver så spanar jag samtidigt ut genom fönstret, och det slog mig att det inte är grått och trist ute längre, det är ju grönt. Eller ja, grön-gult, men ändå. Tiden går så himla snabbt just nu, den bara rinner iväg. Snart står jag där på trappan med resten av klassen och sjunger.

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback