Första Advent

Idag sov jag längre än vad jag brukar göra. Igår fick jag nämligen vara med och köra stängning för att hjälpa till med städningen. Så det blev ett helpass för mig igår istället, och oj vad det var jobbigt! Var helt slut när jag kom hem, när jag väl skulle sova så somnade jag väldigt fort.

Nu ska jag snart äta frukost och jag sitter här och skriver i skenet av det flrsta adventsljuset, det är riktigt mysigt.
Det är dock inte lika mysigt att leta fakta om existentialismen som jag ska ha med i mitt fördjupningsarbete, men men.
Ikväll ska jag jobba igen, fast bara till 20.00 den här gången. Och det blir nog en tidig kväll för min del överhuvudtaget, kommer nog vara ganska sleten senare.
Men nu är det i alla fall dags för frukost, hoppas att alla får en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback