Godmorgon Lördag

Ännu en ny dag, med ännu mer värme och sol.
Igår kväll så sa dem på vädret att idag trodde dem att det skulle bli 30°C, härligt!
Tur att jag bara jobbar till kl 15 idag. Efter det så ska jag racea (svengelska) hem och duscha, sen ska jag övningsköra med mamma.
Och ikväll så ska vi grilla hemma hos min mormor och morfar, det ska bli riktigt trevligt.

Brännbollen igår blev väldigt lyckad enligt mig. Jag hade i allafall väldigt roligt, trots att jag är kass på att slå. Men springa kan jag i allafall!
Team Johan, som jag var med i, vann! Dock så bidrog jag nog inte med några mästarslag men lite präng drog nog in genom att springa. Måste få skryta över det lilla jag är bra på.
Hur som helst så var det riktigt roligt, och det var grymt varmt. man blev nästan svettig av att bara stå still.
Detta tycker jag att vi får göra om igen!

Carolina                           Madde                              Linnéa

Johanna                          Johannes                         Johan

Johanne & Elin               Anna        

Jonathan & Amanda     Emma & Madde

Hela Brännbollsgänget förutom Carro och Johanna som drog lite tidigare.

Kommentarer
Anonym säger:

Det var ruggigt kul =)

2008-06-04 | 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback