Onsdag

Ja, då var det äntligen onsdag vilket innebär att ikväll bär det av mot Arlanda.
Nu  börjar jag bli lite smånervös faktiskt, är inte så jätteförtjust i att flyga.
Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, det är saker överallt (alla ni som känner mig och vet hur pedantisk jag är, inser nog att jag lider av detta)
Det ska bli riktigt skönt med en paus, vi är utbjudna på lunch hos Rickards mamma. Efter det så ska jag fortsätta att packa, och sen ikväll när Rickard spelar match så ska jag nog bara softa här hemma med en film eller något sånt.

Hoppas att alla får en riktigt bra Dag!

Kommentarer
Anna säger:

hoppas du får det bra nudå! är så himla avundsjuk på dig ska du vetaa! ;P

2008-06-25 | 13:32:45
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback