Tisdag

Denna dag har gått åt till att plugga matte, skriva till företagsekonomiprovet och idrottsprovet. Nu när det är klart så känns det väldigt skönt, nu kan jag ha lov.
     Som ni ser har jag även spenderat lite av min tid till att göra en ny bloggoutfit. Är riktigt nöjd.
Klockan 9 blir det att sätta sig framför tvn och se på House, tisdagarnas höjdpunkt .*ler*
Vid 9 kommer även Älsklingen hem, längtar!
    Imorgon ska vi ev. åka skidor någonstans med Rickards föräldrar och syster, ska bli väldigt roligt om det blir av. Jag tycker att det är jätteroligt att åka skidor, men jag är inte ett dugg bra, inte jämfört med dem jag ska åka med. Hehe, jag plogar mig fram, och jag åker inga andra backar än gröna och blåa. *Fegis*
Men det ska gå bra.. Tror jag ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Emelie säger:

Haha, jag är också feg i skidbacken. Fast jag har bara åkt tre gånger så.

2008-02-28 | 01:25:42
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback