Äntligen!!

image149Ah.. Nu är det äntligen över! Nu kan jag ha sportlov de tre resterande dagarna. Mitt lov har nämligen gått åt till att sitta framför fatorn och skriva till en massa prov, men nu är jag äntligen klar!
     Men igår så fick jag i allafall lite sportlovskänslor. Jag, Rickard och hans mamma, pappa, lillasyster och en kompis till hans lillasyster åkte upp till Hovfjället och åkte skidor. Det var riktigt kul! Jag är dock ingen stjärna, men efter att ha värmt upp ett tag i en liten grön backe så vågade jag och Rickards mamma oss ner för en annan grön backe som blev en röd för att sedan mynna ut i en grön igen.
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag är en fegis av mig, jag klarar inte att åka i svarta backar, men jag är ändå riktigt nöjd efter igår! Jag bröt inga ben, och jag gjorde bara en fin liten piruett och så satte jag mig ner en gång (vill inte kalla det för att slita sig).
     Idag har jag som sagt var bara pluggat, men planerna för imorgon är i allafall lite roligare. Ska laga med Frida och Carro här hemma hos mig, ska bli väldigt roligt! Sen på lördag så ska jag och Älsklingen Rickard till Karlstad och shoppa.
Nu ska jag sätta mig framför tvn och slappa, ha en toppen torsdag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback