ZzZzZ

image9
Suck, jag har så himla tråkigt!
Visst, det var jätteskönt att sova en timme extra nu tack vare vintertid men nu känns det som om tiden går ännu mer långsamt och inte blir det bättre av att jag har så himla tråkigt..
Jag längtar efter Rickard, älskar honom allra mest av allt!
Har ingen lust att jobba, längtar tills kl är 21.00.

Igår var jag ute och sprang, och jag sprang idag också. Det är väldigt skönt att komma ut och springa, springa av sig all irritation som jag får när jag är hos pappa.

Tralalaa.. längtar tills på tisdag.. och på onsdag.. och på torsdag och på fredag!

Det här blev ett tråkigt inlägg, skriver ju bara att jag längtar tills en massa saker, vilket jag har skrivit i nästan varje inlägg de senaste dagarna. Ber om ursäkt för det, har bara en allmänt tråkig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback